Maya Fitness Home
Kedvezményes regisztráció


Térderősítő Tréning

Rendszeresen vagy időnként fáj a térded?
Bizonyos gyakorlatok kivitelezése közben diszkomfort érzésed van a térded környékén?
Instabilnak érzed a térded?
Átestél már valamilyen térdműtéten, túl vagy a gyógytornán is, mégsem érzed elég erősnek magad, hogy visszatérj sportolni?
Szeretnél hasznos gyakorlati tanácsokat kapni, mit tudsz tenni annak érdekében, hogy elkerüld a térdsérüléseket (prevenció)?

Saját porcműtét utáni térd rehabilitációmmal kapcsolatos tapasztalataimat felhasználva, illetve a témával kapcsolatos továbbképzéseimre alapozva állítottam össze ezt a 4 alkalomból álló tréninget, melyen kifejezetten a térdízületet körülvevő izmokat célozzuk meg, lazítjuk, erősítjük a térd stabilitása szempontjából kulcsfontosságú részeket.

FONTOS: A tréningre kizárólag akkor jelentkezzetek, ha mind a 4 alkalmon részt tudtok venni, egy-egy alkalomra történő becsatlakozásra nincs lehetőség!

A tanfolyam időpontja: 2018. szeptember 12-19-26., október 3. (szerda), 16:00-17:00 óra között
A tanfolyam időtartama: 4 óra (4x1 óra)
A tanfolyam díja: 8.000 Ft/fő
Oktató: MÓNI
Jelentkezés: ITT!
Elérhető szabad helyek: A jelentkezésnél megtekinthető, ITT!

Tematika:
1. alkalom - 2018.09.12. (szerda) 16:00
Elmélet:
Térdízület anatómiája röviden, közérthető módon, kulcsfontosságú izmok ismertetése, szerepe
Korrekciós program felépítése, gyakorlati alkalmazása
Gyakorlat:
Térdízületet körülvevő izmok SMR hengerrel történő lazítása, nyújtása
A térd stabilitásáért felelős izmok erősítése izometrikusan, izoláltan (kislabda, bokasúly, szalag), funkcionális erősítés, könnyített guggolások (szék, fitball)

2. alkalom - 2018.09.19. (szerda) 16:00
Elmélet:
A térdfájdalomra hajlamosító strukturális rendellenességek
A térdízület funkcionális rendellenességei (pl. guggolás közben befelé dőlő térd) Gyakorlat:
SMR + nyújtás
A térd stabilitásáért felelős izmok erősítése izoláltan (kislabda, bokasúly, szalag), funkcionális erősítés: könnyített guggolás, 2 lábas guggolás, fellépés, kitörés (eszköz nélkül és fitball)

3. alkalom - 2018.09.26. (szerda) 16:00
Elmélet:
Leggyakoribb térdproblémák (futótérd, ugrótérd, patellalateralizáció, kopások)
Gyakorlat:
SMR + nyújtás
A térd stabilitásáért felelős izmok izolált erősítése (kislabda, bokasúly, szalag), funkcionális erősítés: guggolás, kitörés stabil talajon, instabil felületen (Bosu), egylábas guggolás TRX-szel, proprioceptív tréning

4. alkalom - 2018.10.03. (szerda) 16:00
Gyakorlat:
SMR + nyújtás
Izolált erősítés
Funkcionális erősítés eszköz nélkül, kétlábas, egylábas guggolások, TRX®-szel, instabil felületen (egyensúlypárna, Bosu)
Core izmok fontossága, erősítése
Teljesítmény fokozás módja (robbanékonyság, gyorsaság fejlesztés)