Maya Fitness Home
Kedvezményes regisztráció
Aero kick-box
AIR jóga
AIR KIDS jóga
AIR KIDS OVIS jóga
Alakformáló
Alapozó terápia
Angol ovistorna
bodyART®
BOSU® alakformáló
deepWORK®
Fitball alakformáló
Full kondi zsírégető
Funkcionális tréning
Gerinctorna
Hatha jóga
Kangoo®
Kismama torna
Kínai gerinctorna
Kritikus zóna alakformáló
Kundalíni jóga
Ovis jóga
Pilates®
PUMP®
Regeneráló torna
Senior torna
Stretching®
Stresszoldó jóga
Suli jóga
TABATA zsírégető
TRX®
TRX® Junior
TSMT
Zumba®
Zsírégető


TABATA zsírégető

A Tabata módszert nem véletlenül tartják valóságos edzés csodának.

A 4 perces feladatsorok nem bonyolultak, mégis sokkal intenzívebb a zsírégető hatás, mint egy hagyományos aerob edzésnél.
A feladatokat 20 másodpercig extra intenzitással kell végezned, minél precízebben, majd 10 másodperc pihenőidő következik.
4 percenként van mindig 1 perc pihenő. A 60 perces órába 8 sorozat fér bele.

A mozgás intenzitásának köszönhetően a szervezet órákkal az edzés után is zsírt éget.
Ez az óratípus mindenkinek ajánlott, kezdők is bátran részt vehetnek!

Várunk mindenkit szeretettel hétfőn 18 órakor, szerdán 8 órakor, csütörtökön 20 órakor, pénteken 17 órakor, valamint vasárnap 18:30-kor!

B. Anita és Emese


TABATA + Stretching (90')
Váltakozó intenzitású, zsírégető hatású erő és állóképesség fejlesztő óra, ahol 4 perces feladatsorokat hajtunk végre.
A feladatsorokat 20 mp en keresztül végezzük, melyet 10 mp pihenő követ. A gyakorlatokat és a 4 perces feladatsort a saját ütemedben végezheted, és úgy állítottuk össze, hogy mindenki az egyéni edzettségi szintjének megfelelően választhasson az alternatívák közül. Vagyis bemutatjuk az alapgyakorlatot, és ahhoz adok könnyítési vagy nehezítési lehetőséget is.
Így megvalósul a csoportos órán belül a differenciálás, azaz mindenki tudja feszegetni a saját határait, már ha szeretné. :-)
A TABATA edzésen sokféle eszközt használhatunk, melyet megspékelünk saját testsúlyos gyakorlatokkal is.
Változatos, pörgős órára számíthatsz, unatkozni nem fogsz! A tiszta edzésidő 60 perc.
Az óra végén legalább 20 perces nyújtásra készülj, ami egy ilyen minden porcikát megmozgató edzés után nagyon jóleső, és szükséges is.

Sok szeretettel várok mindenkit kedden 17:30-kor!

Móni